Uppdatering

Nu var det längesen jag skrev ett ordentligt vanligt inlägg (tänker då inte på utmaningen igår) så det blir dags att uppdatera lite.

Jag har legat lite lågt i veckan med flit. Det har varit annat att tänka på och jag har mest gått omkring och lett hela tiden, och sms'at en massa :D Dagens fundering som jag hade skrivit i inlägget om
internetträffen vi hade visade sig nämligen stämma. Jag hade inte inbillat mig och han tittade lika mkt på mig som jag på honom *s*. Det var en klar bonus. Det var naturligtvis jättetrevligt att träffa nätfolk man pratar med dagligen men jag hade inte förväntat mig att jag skulle falla för nån av dom! Det är väl som alla säger... när man minst anar det slår blixten till... och det har den definitivt gjort!

I övrigt firade jag som tidigare sagt en finfin födelsedag hos systeryster och i fredags hade vi tjejmiddag hos Carinne. Jättekul att träffa dom igen! Efter Let's dance övergav jag dom för att få mysa lite med K istället :D Som tur var är de förstående ;)

Träffade Carro lite spontant på lördagkvällen och blev väckt av K söndagmorgon. Vi hade en underbar heldag ihop och tog med Marwin (hans Jack Russel och ja, jag körde hundtricket, delvis iaf hehe) för en promenad vid Rynningeviken innan vi fortsatte till påskmarkanden i Wadköping för en fika. Strålande sol och jag gissar att jag strålade lika mkt jag med ;)

Jag fick träffa hans lillebror också. En klart trevlig grabb och tydligen fick jag godkänt betyg jag med ;). Middag på JingJing på kvällen vilket definitivt inte var fel hehe.
image24
Nu njuter jag av en underbar lov-vecka med finfint, soligt väder.

I måndags var jag hem till Jeanettan (kollega) och hennes två barn på lunch. Ungarna är 3 och 5 år och hur söta som helst så jag tror nog jag skaffade mig några nya kompisar där :D

På kvällen var det kör igen. Jag är verkligen glad att jag tog mig i kragen och kom med i kören för jag märker hur mycket jag saknat att sjunga och vilken kick det ger. En gång i veckan känns nästan inte som nog...

Igår tisdag tog jag det mest lugnt hemma, passade på att ta en ordentlig sovmorgon, läste lite, surfade och så åkte jag hem till syrran för en promenad med vovvarna. Vi hittade ett fint grönområde att släppa dem på så de fick rusa av sig lite och till deras lycka fanns det lämpliga pinnar så de hade riktig rejäl dragkamp för första gången! Jättekul att se deras lycka! Kira (till vänster) har varit lite feg på att dra och brukar alltid släppa men här höll dom på och lekte med pinnen riktigt länge och drog båda två, varvat med att de springer en runda bredvid varandra, båda med pinnen i munnen och allt i strålande sol *ler* Det är skönt att vara ledig!

Sen så försöker jag träffa K lite när han inte jobbar också, och däremellan blir det ett antal gulliga sms som bara får mig att fånflina hela tiden.

Jag önskar bara att alla kunde må lika bra som jag, men det gör dom tyvärr inte. Jag har tappat kontakten med S men hoppas vi får upp den igen sen när han mår bättre. Det går upp och ner för två andra vänner också och jag försöker bara skicka en KRAAAM till er!

Ikväll ska jag på La Vie En Rose på bio. Det är filmen om Edith Piaf så jag och Carinne ska såklart gå och vi passar på att ta en middag innan bion också. Har lyssnat på Piaf hela dan igår hehe. Det är skön musik!

Fast just nu snurrar faktiskt Anna-Lotta Larsson. Lugn och skön musik med vackra texter.

Det är sjukt vad bra jag mår! *glad*


PS Jag testad just hur gammal jag var...

***You Are 30 Years Old***


Under 12: You are a kid at heart. You still have an optimistic life view - and you look at the world with awe.

13-19: You are a teenager at heart. You question authority and are still trying to find your place in this world.

20-29: You are a twentysomething at heart. You feel excited about what's to come... love, work, and new experiences.

30-39: You are a thirtysomething at heart. You've had a taste of success and true love, but you want more!

40+: You are a mature adult. You've been through most of the ups and downs of life already. Now you get to sit back and relax.

Testa själv HÄR

DS


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hi hi hi, jag provade ålderstestet. Jag var bara 28 år jag... Undrar vad det säger om mig... =0)

2007-04-04 @ 18:29:10
Postat av: MPJ

Visste jag väl... ;-) Gött med vårkänslor!

2007-04-04 @ 20:13:36
Postat av: Sayo

hehe tror nog man får ta ålderstestet med ro eller vad säger du kattis?! ;)

MPJ, definitivt :D vet inte när jag kommer till dig nästa gång men vi får försöka ses nån sväng *kram*

Postat av: C

Oh vad glad jag blir av att läsa detta! Puss puss

2007-04-05 @ 21:43:59
Postat av: Sayo

C, inget mot vad jag är *s* KRAAAM

2007-04-06 @ 14:57:04
URL: http://sayo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback