sunny in all aspects!

Solen lyser och det är strålande väder. Jag är på lika bra humör själv och bara ler!

Det har varit en jättetrevlig helg! I fredags fastnade jag i en intressant diskussion på nätet nästan hela kvällen vilket gjorde att jag inte riktigt hann röja hemma som jag tänkt mig. Men det var det värt ;) Fixade det på lördag förmiddag istället, hann med en fika med Kattis också innan jag tog mig till stationen för att träffa lite nytt folk som jag känner från internet men inte känner irl. Spännande att äntligen få ett ansikte till nicket :D

Två tjejer skulle bo hos mig och sen var det två killar som också kom resandes och bodde hos en av de andra örebroarna. Vi samlades hos mig på eftermiddagen och pratade innan vi senare fortsatte ut och träffade några till. Vi hamnade på Bishop och satt där ett tag innan vi åkte hem till K och softade. En lugn kväll men väldigt trevlig. K's ursöta jack russel blev snabbt mittpunkten och tiden gick fort. Vi fick skjuts hem runt halv två tror jag och för en gångs skull kom jag faktiskt ihåg att ställa om klockan till sommartid!

Killarna kom förbi för en kopp kaffe och lite bubbel innan de åkte hemåt. Tjejerna åkte också ganska nyligen så nu softar jag bara medan solen skiner in genom fönstret. Landar lite i lugnet och tänker tillbaks på personerna jag träffat. Det har varit en riktigt bra helg och jag kan inte låta bli att le. Alltid spännande eftersom man får en bild av personerna på nätet och det är intressant att se om det stämmer ihop irl. :D undras om jag var som dom trott att jag var?!


Nu ska jag iaf ta ett varmt, skönt skumbad. Perfekt en söndag em. Sen blir det definitivt en promenad i solen!

Dagens fundering: Stämmer det, eller inbillar jag mig?


och nej ITmamman, jag har inte glömt utmaningen :D

Kommentarer
Postat av: MPJ

hej tjejen du har fått ordentlig snurr på bloggen nu tycker jag. Skönt att se att du mår bra och att tar hand om dig.
Kram.

2007-03-25 @ 22:06:36
Postat av: IT-mamman

Good! :-) Var just inne och kollade. Kommer tillbaka!

Postat av: Sayo

med rätt motivation kommer man långt MPJ ;) ska se om jag kommer till storstan nåt framöver så får vi ses! ta det lugnt på jobbet du med och hälsa familjen! :D

IT-mamman hehe måste klura lite mer bara, och har inte haft tid faktiskt heller ;)

2007-03-27 @ 23:03:50
URL: http://sayo.blogg.se/
Postat av: MPJ

Ser att du bytt bild. Snygg! Du ser förförisk ut, har det hänt något kul som jag borde veta?Vårkänslor?? Och för vem? ;-)
Kram

2007-03-28 @ 19:56:52
Postat av: Lena

ja lördagen var riktiggt rolig! får tacka för en trevlig helg! :)

kram

2007-03-29 @ 15:02:45
URL: http://lenaspingler.blogg.se
Postat av: Sayo

MPJ, tar vi inte här :D

tack detsamma Lena!

2007-03-29 @ 23:17:14
URL: http://sayo.blogg.se/
Postat av: quot

en riktig skoj kväll! synd att jag inte kunde stanna till småtimmarna...

2007-04-03 @ 21:54:40
Postat av: Sayo

det blir säkert fler tillfällen quot :D

2007-04-04 @ 14:18:24
URL: http://sayo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback