Regn!

Dag 6
Bussturen gick bra och bjöd som vanligt på intressanta vyer. Allt från hur de bygger upp lerhus till leopard i träd och såklart lite vattenbufflar, vårtsvin, kossor, höns samt en levande gris fraktad på motorcykel (bunden dock)...

Lunchen åt vi på en lodge mitt ute i bushen. Jättefräsch och god mat dock. 

Nu är klockan fem (publicerar senare, Uganda är 2h före Sverige i tid) och vi har precis kommit till Silver back lodge i byn Mbwindi som ligger i eller möjligen intill Bwindi National Park. Jag skulle precis gå till rummet när himlen öppnade sig och det började ösa ner. Jag hann precis fram. Galet ösregn 😃 

Före regnet var det regnmörk himmel. Nu ser jag inte ens kullarna på andra sidan 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback