Up, up and away!

Det är trevligt när jobbet för en gångs skull kan ta en utomlands. Jag ska med min kollega snart få se lite av Rumänien!

Vi ska börja i Bukarest för att sen fortsätta upp till nordöstra delen där skolsn ligger i staden Roman. 

Eftersom jag vet absolut nada om Rumänien i princip så ska det bli jättekul! Kollegan Karin är suverän på att driva projekt och sånt så hon sökte ett Erasmus+ i våras och vi fick det! Minns inte hur många länder som var med men runt 7-8 tror jag. 
Längtar!

Kommentarer
Postat av: Alma

Åh vad kul!

Svar: alltid kul :D
Sayo

Postat av: tsor

Kul. Är själv i Barcelona på Tech Ed och åker hem imorgon. Skönt med lite "sommarväder" även om vi varit inne från 8:00 till 18-19:00 på kvällarna.

Svar: Åh va kul! Barcelona är så najs! Tur ni hade som fick lite sommarväder iaf ;)
Sayo

2014-10-31 @ 23:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback