Lugnet sprider sig

Det är fashinerande hur man kan stressa så extremt. Sen när man väl vet att nu kan jag inte göra nåt mer så släpper man det bara. Skönt iof att man kan släppa det men det bästa vore att inte gå upp i varv så mkt innan....

Igår när jag åkte från jobbet visste jag att allt som var absolut nödvändigt var fixat. Så skönt. Sen finns det ett berg rättning kvar, men dom överlever utan just nu och då var det ok. 

Jag var uppe sent inatt och fixade, men skrotade runt i lugn och ro så det var rätt mysigt. 
 
Vaknade före klockan imorse och var klarvaken trots bara 6h sömn men visste att jag hade gott om tid så jag har skrotat runt då med. Åt till och med frukost vilket inte går om det är stressigt. 

En bra morgon helt enkelt. Det enda jag kom på att jag glömt är Iphonehörlurarna, men dom använder jag knappt ändå. 
Life is great och jag är ledig och avslappnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback