Halong Bay


Igår kväll i solnedgång... say no more... ;)

Kommentarer
Postat av: Kattis

Det ser ut som från nån av Bondfilmerna. få se nu?You only live twice? The man ith the golden gun? Nä, kommer inte på... Vacjert som fan iaf! :)



köpte hem min första påse ostbågar (räknar bort de fellevererade ostbollarna). hugo såg påsen såklart. Lyfter upp den och säger, Mamma potatispåsen! Hahaha! MMM, HAN SKULLE BARA VETA!!!

Hittar fortfarande inte någon motivation och jag ser ut som en Michelingubbe snart! Fy fan! fy fan!

2011-11-15 @ 22:32:48
Postat av: Sayo

Kanner igen kanslan men jag borjar aterfa min motivation har. Kanns kanon! Fast ostbagar ar verkligen inte fel ibland!

2011-11-16 @ 12:49:18
Postat av: Alma

Väldigt vackert!

Postat av: Sayo

ja det är en magisk plats!

2011-11-25 @ 18:18:42
URL: http://sayo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback