Landat i viks igen!

mms_img50946 (MMS)

Landat i viks igen!


Kommentarer
Postat av: Kat

Och hur länge är hon kvar i F-a den här gången? Jag kommer över på lördag och blir kvar åtminstone till tisdag. Kanske läge för en fika eller nåt om du är kvar?! Jag messar dig. Kram

2011-07-11 @ 17:41:52
Postat av: Sayo

jag är dessvärre bara här imorrn tisdag och sen vidare till örebro igen på onsdag så vi verkar gå om varandra igen :(

Postat av: Kat

Aha, jaa det var trist, men nån gång ska vi väl lyckas... Jag är ju bara inne på första semesterveckan än så länge! Kram

2011-07-12 @ 11:39:36
Postat av: Sayo

ja lite typiskt att vi går om varandra men vi får ihop det förr eller senare :D

2011-07-13 @ 10:47:01
URL: http://sayo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback