Halleluja! Attans vilket bra program!

Jag har inte kommit mig för att se Så mycket bättre tidigare men har hört folk prata om det. Milla har bland annat propaberat och man har sett en massa kommentarer på fejjan och sånt så jag tänkte att jag får väl kolla in vad det är. Jag är frälst!

Så himla mysigt program och det är kul att se allas tolkningar. Jag kan lätt erkänna att jag hade nollkoll på vem September är men Petra är ju en grym artist! Hon och Petter har gjort mina favorittolkningar hittills men alla är riktigt bra! Sandelin är lite väl plastig  dock så han gillar jag minst so far... men jag säger bara Wow alltså! Ser fram emot nästa program!

I det första programmet var Lasse Berghagen huvudperson och de andra tolkade hans låtar. I avsnitt två var Tomas Di Leva huvudperson och i tredje avsnittet var det Petter. Häftiga blandningar! Här har ni lite smakprov:








 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback