Tack!

Jättetack till alla gulliga människor som grattat mig idag! Det har varit en riktigt trevlig dag faktiskt även om jag inte direkt firar så mkt numera. Jag har inte tänkt så mkt på att jag fyller 35 idag så när Milla och Jonas igår sa att dom skulle bjuda mig på middag idag så tog det mig faktiskt några minuter att komma på varför dom skulle göra det en vanlig måndag, plus bjuda när dom behöver pengarna till sitt lilla pyre (JAPP, JAG SKA BLI MOSTER, om nån missat det... ;)

Nåja, även om man inte har koll så har tydligen andra det! Idag har det droppat in sms, några har ringt, min facebook är bombad av mess för att inte tala om en viss annan sida jag häckar på där jag har fått 140 grattis pm... hittills... hehe tar ett tag att svara på dom men man uppskattar tanken.

Annars har jag faktiskt varit på jobbet idag och haft möte med min mentorskollega. Det gick iaf bra och var en trevlig stund. Sen mötte jag Kattis på Princess där hon bjöd på princesstårta och fika med en skuttande Hugo som charmade mig lika mkt som alltid. Vi tog en skön sväng längs Lilla Å-promenaden innan jag jobbade lite en stund och sen gick till
Johanna för lite taktil massage. Den här gången fick jag ut mer av det och kom verkligen ner i djup-avslappning så jag nästan snarkade till lite tror jag. Grymt skönt! Jag har till och med lyxat så jag ska dit på vanlig massage hos Magnus på onsdag! NAJS!

Sen landade jag på jobbet en sväng och började titta lite på den nationella uppsatserna i väntan på att bli hämtad av Milla och Jonas.

När dom kom landade vi på Coco Thai för lite seriöst MOFFA! Det blev en trerätters där man som vanligt rullar hem men grymt gott var det! TACK Milla och Jonas för middagen! Nu sitter jag hemma och kommer ikapp på datorn och bara myser lite sådär lagom :D en skön dag helt enkelt!!

Kommentarer
Postat av: J

Vilken skön morgonläsning!Det är som upplagt för glädjesmitta =)

2010-03-30 @ 07:52:48
Postat av: Sayo

Tack :D känns bra här med!

2010-03-30 @ 09:45:38
Postat av: Milla

Tack för sällskapet! :)

2010-03-30 @ 09:52:13
Postat av: Farbror Barbro

Grattar i efterhand jag. Har ju noll koll både på min o andras födelsedagar. Lika för alla. Typ. Men grattis grattis...

Postat av: Sayo

tackar tackar laserbönan :D

2010-03-30 @ 19:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback