tja vad ska man säga?!

Jag vet inte riktigt faktiskt. Jag har varit ute ikväll på Strömpis i regnet. Det var allsång och jag och Kristina var ute och åt en bit mat före och satt sen i regnet och sjöng lite på Strömpis. Oavsett väder så blir jag bara glad av det. Så enkelt är det. Sen var dansgolvet öppet och där häckade vi resten av kvällen med en kavalkad av underbara gamla åttio-nittotalslåtar! Sllt från Erasure till Sabrina och Sandra :D Grymt kul och man dansade tills svetten lackade. Bara fuldans hela kvällen och ack så kul! (förtydligande: fuldans är när man skiter i hur det ser ut och bara dansar för att det är kul och gärna så fult som möjligt för det är roligare).

Sen pratade jag lite kort i telefon med en gammal bekant från studenttiden. Mkt roligt och väckte många gamla roliga minnen :D Facebook är definitivt inte helt fel när det gäller att få kontakt med folk ibland!
Nej, man kanske borde sova?! eller nåt... ;)

Imorrn är det middag ute med Kattis, ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback