Damkörsfestival

Imorse vid tio var jag på gamla musikhögskolan för att ha en kördag med Voxette och tre andra körer (Corona, Vox Amabilis och Falkenbergs kören Cantica Nova). Vi sjöng musik som var skapat av, eller arr. av Anna Högberg och Anna Cederberg Orreteg och dom var även våra workshopledare för dagen.

Det blev en underbar dag med utmaningar som resulterade i en mycket trevlig konsert i Nikolai kyrkan på kvällen. Efteråt minglade vi lite på Wobbler. GRYMT trevligt, som alltid när man gör nåt med Voxette. Har jag sagt att jag älskar min kör?! ;)

Kommentarer
Postat av: Farbror Barbro

Ahhh, en kördag på en lördag..... ;-)

2009-09-06 @ 09:45:31
Postat av: Sayo

hehe jepp :D

2009-09-06 @ 19:22:09
Postat av: J

Wobbler har schysst käk vill jag minnas =)

2009-09-07 @ 15:02:14
Postat av: Sayo

ja dom har helt ok käk! Vi beställde bara in lite plockmat. Vitlöksbröd och tzaziki (stavning?) samt marinerade oliver. MUMS! Plus lite drinkar då :D

2009-09-07 @ 19:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback