vovveattack :D

Imorse vaknade jag av att Kenneth kom med Marwin och Leo. Det blev allmän glädjeyra och jag blev halvt ihjälpussad :D Det var riktigt kul eftersom det nu var ganska länge sen jag såg dom sist. Eftersom Kenneth inte mått bra så har vi knappt haft hundarna nåt alls men trots det hade dom börjat halvt yla när dom var på väg hem till mig hehe

Kenneth hade skallevärk igår kväll och däckade ganska tidigt så när dom ringde ut honom på jobb vid 5 imorse var han klarvaken och jätteenergisk så han hann skruva lite på klubben och laga matsäck och komma över och hämta mig. Nu är jag med nere på klubben och surfar, jobbar lite (kollar igenom åttornas böcker och planerar nya arbetsområdet) och babblar med Kenneth och Christer som håller på att skruva hoj respektive laga cykelpunka åt frugan (Christer).

Det är riktigt mysigt med såna här dar då man bara är tillsammans och skrotar runt, speciellt när man har vovvarna här också. Marwin ligger i knät på mig och sover för att hindra mig att jobba hehe jag kan ju absolut inte vara så elak att jag kör bort honom då så jag bloggar lite istället hehe perfekt ursäkt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback