äntligen fredag :D

Det har varit ännu en intensiv vecka och tempot är lite för högt. Den här gången har jag reagerat så att jag varit über trött trots att jag ändå somnat vid tiotiden på kvällarna. Nåja får hålla i tills man tar sig igenom den här perioden. En vecka till och sen är det ju påsklov :D

Idag efter jobbet blev det en fika med Kattis och Linus. Som tur var hämtade Kenneth mig på jobbet för det snöar ju igen *suckar uppgivet och längtar efter våren*. De bjöd mig på lite fika som present så det va mysigt :D Kattis mage har blivit jättestor! Riktigt kul att se!

Nu ska jag och Milla iväg till Saigon och prova på deras mat sen dom renoverade och byggde om där. Vi är hungriga som sjutton så det ska bli najs!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback