sommarlov!

Nu har jag äntligen tagit sommarlov! Jag tog inte ens med mig nåt hem, förutom min nya kalender som jag ska "bo in" :D fast det är ett rent nöje hehe

I övrigt så har jag tagit mig i kragen och klippt ängen, dvs min lilla trädgård. Skönt att få det gjort för det växer fort som sjutton nu vilket även märks på allerginysningarna jag fått mer av hehe

Milla kom ner en snabbsväng på lite jobb och drar hem igen imorgon för lite husvaktande medan päronen är på minisemester så nu ska jag kidnappa Nona för lite tvångsgos (som hon verkligen är svårövertalad till... NOT! ) :D


Kommentarer
Postat av: J

Jaså,har hunden ingen motsträvighet alls?;)

2009-06-23 @ 08:05:01
Postat av: Sayo

hehe nej hon älskar att gosa :D perfekt!

2009-06-23 @ 15:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback