Röj!

Gu va skönt det är att röja undan! Jag tog aldrig nåt kort innan jag gick hem idag för jag har mest röjt i pärmar så det syns inte så mkt men det känns underbart skönt att få slänga och få undan en massa! Jag har väl fyllt minst en halv sopsäck idag också. På förmiddagen jobbade vi med kvalitetsredovisningen men min grupp var riktigt effektiva så vi var klara redan kvart i elva och då hade man egen tid sen.

På måndag ska jag ta itu med engelskbeställningarna så det blir klart innan lovet. 2 jobbdagar kvar innan semestern. Känns overkligt :D

Idag har det annars ÖÖÖÖST ner så det blev en rusch till Rio för lite mat (närmaste stället) på lunchen. Lite vemodigt känns det eftersom jag byter arbetslag i år. Jag har själv önskat det och vet att det blir bra men jag kommer att sakna att jobba nära kollegorna. Birgitta sa det också idag (och Mina i förrgår). Vemodigt, helt klart. Jag får se till att gå dit och fika på eftermiddagarna :D

Kenneth var gullig och hämtade mig (jag säger inte vilken tid, Birgitta skulle ha slagit mig på fingrarna om hon visste) så jag slapp cykla i det här vädret (självklart var det uppehåll precis då men han kom ändå!) och så hann vi med en liten kaffe innan han var tvungen att ta en sväng förbi jobbet och stänga åt några jobbare utifrån. Han har beredskap den här veckan så då blir det en del extrajobb. I övrigt så är det hans första riktiga vecka på nya jobbet som lite mer chef :D Han är perfekt för det jobbet för han har precis den där överblicken som behövs. *stolt*

Nåja, ska mumsa lite brieost och salta kex och se på nån tv serie. Känns lite tomt här för Milla har åkt hem till päronen en sväng. Man vänjer sig snabbt vid Nonas välkomsthälsning ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skön läsning när livet verkar knata på!Det glädjer mig sannerligen =)

2009-06-12 @ 21:53:50
Postat av: Sayo

hehe tack tack J. Ha en riktigt skön helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback