mysigt telefonsamtal!

När jag satt och åt frukost imorse vid 11 tiden så ringde telefonen och det visade sig var Mya som ringde via Skype från Washington DC där hon bor nu sen ett tag tillbaks. GRYMT kul att prata med henne var det för vi har inte pratat på flera år.

Hon är så duktig på att hålla kontakten och ringa att jag verkligen får dåligt samvete för jag vill också hålla kontakten. Det sköna var att det inte kändes som om nån tid gått alls. Hon var utbytesstudent här i Örebro och bodde i min studentkorridor med mig ett år. En helt underbart mysig tjej. Jag blev på så bra humör! :D Vi pratatde nästan en timme och uppdaterade om det mesta. SÅ KUL!! :D

Kommentarer
Postat av: jimpz

Mya, call me when you need me :o)

2009-06-30 @ 00:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback