gäspar ett godmorgon

Jag hade gärna sovit liiite längre i morse, eller snarare sovit, och inte vilat... Milla åkte iväg för att jobba på tävlingar som hennes brukshundsklubb håller idag och jag hade lovat att ta lilla lakritstrollet. Men hon tycker matte är bäst i hela världen så när matte åker och bara moster är kvar (en moster som dessutom är tråkig och bara vill sova) så då är det inte kul och jag måste småskälla eller chewbacka-yla (låter ungerfär så, litet dovt gurglande) med jämna mellanrum så moster skulle pyssla om mig istället för att sussa.... SUCK.

Vid 10 gav jag upp och klädde på mig och gick ut med henne ett varv och nu är det frukost framför datorn innan jag ska börja städa lite. Chrille slaggar på min bäddsoffa ikväll så jag ska röja badrummet lite så det är fräscht när han kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback