den blomstertid nu kommer...

Idag var det skolavslutning. Tyvärr var vädret inte det roligaste men eleverna var fina och glada över att få sluta så det löste sig bra ändå! Vi gick tillbaks till skolan och fikade lite innan alla begav sig hemåt. Jag fick ett presentkort på Bokia av mina elever så det ska bli kul att gå och kolla vad man vill ha! Fick även en godisskål av en av eleverna enskilt hehe kommer alltid till pass, godis är gott!

Sen käkade personalen smörgåstårta som vanligt och vi fick lite tid att plocka. Jag kom igång bra och har hunnit rensa en sopsäck med papper bara på idag. Och då syns det nästan inte att jag rensat...

Ikväll har jag som synes varit ute och ätit MYCKET gott :D Vi var på
Al Forno med mitt arbetslag och tackade av Murat som vickat hos oss under våren. Det blev en trerätters middag med lite god dryck till :D Vi betalade procenten själv men resten gick på jobbet så det var riktigt najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback