tv, fika och lite naaaw

Har haft en lugnt och skön dag idag. Ännu en skön sovmorgon och så låg jag kvar och läste lite innan jag gick upp. Håller på att läsa papperskopian av Paulo Coelhos Häxan från Portobello. Riktigt bra faktiskt. Jag gillar hans böcker.

I mp3spelaren snurrar just nu annars tredje boken i Eragon serien: Brisingr. Serien är SÅ mycket bättre som bok än film faktiskt, och då gillade jag ändå filmen.

Idag på kvällen kom Carro över på en fika. Det var riktigt trevligt eftersom vi inte hunnit setts på ett tag så det blev en massa babbel och som alltid går tiden fort. Jag avundades henne inte att behöva gå ut och sätta sig i en kall bil... det var -18 grader ute. BURR!

Imorrn är det dax för bal på slottet, med Voxettorna som står för lite kort underhållning till middagen!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback