vad ska jag skriva nu!?

Bra fråga, fick för mig att jag behövde uppdatera lite :D Inte för att jag har nåt direkt att babbla om hehe :D

Imorse åkte jag och Kenneth iväg till Motala för en surprise fika hos några kompisar där. Klart trevligt och kul att Kenneth kunde komma loss från jobbet. Han har beredskap den här veckan så det brukar betyda att han jobbar häcken av sig så det var mysigt att få komma iväg lite ihop :D

I övrigt så har datastrul varit temat för resten av dagen. Igår kväll försökte jag formatera om min dator och det gick åt skogen. Nåt strulade som sjutton och gav felmeddelanden. Kenneth har försökt kolla på det idag och har pusslat som sjutton. Tillsist tog han med den hem och nu hade han iaf fått igång den och allt funkade som det skulle. Han är underbar min prins! Plus att han bytt ut lite grejer i den där han hade bättre saker hemma, lite fläktar, dvdspelaren osv. Han är guld värd! :D

Igår var jag och Milla ute och gick en sväng med hundarna vid Rävgången. Jag hade tänkt lägga upp lite bilder därifrån men dom är såklart på den andra burken (sitter på lappen nu) så det får bli imorgon eller nåt. Sen var jag förbi och fikade hos Kattis och Linus i deras nya lägenhet. Den är jättesnygg så det blir nog finfint och det är bra för dom med bebisen på väg också. Jättespännande att se och Kattis mage växer som sjutton. Urkul!

Nåja, ska försöka krypa till kojs och läsa lite för imorrn kommer Kenneth förbi med min dator på väg till jobbet så vovvarna lär få frispel vid 6-7 imorrn bitti ;) Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mariah i Frankfurt

Så, du har blogg!



Såklart. :-D



Och Kattis är dräktig - förlåt, gravid :-D hjälp, berätta mer!

Postat av: Sayo

KLART jag har :D har haft ett bra tag nu!

2009-03-03 @ 20:03:46
URL: http://sayo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback