skön och effektiv lördagförmiddag!

Den enda prioritet som fanns inför idag var att ha sovmorgon. Sagt och gjort. Jag däckade vid halv ett och ställde ingen klocka. Vaknade utsövd vid halv tio. Läste en sliskig kärleksroman och gick upp framåt halv elva för lite frukost, läsa tidningen samt gå igenom lite post och sånt jag inte hunnit i veckan (köksbordet är rent nu!).

Det blev en kaffe, disken är avklarad, jag gick iväg med en del sopor och sopsortering, har tvättat två maskiner tvätt och hängt, klippt min gräsplätt (så mycket tyngre eftersom gräset var vått men när jag väl kom ut och upptäckte det så var det lika bra att få det gjort!), fotat några madrasser jag ska lägga ut på blocket, lagt in lite räkningar (suck), avslutat några medlemsskap och nu unnar jag mig lite slösurfande vid datorn.

Samtidigt har jag inte stressat nåt och haft en bra dag! Det finns bara en grej som saknas och det är en mc-tur med gubben i solen men vi får väl se, dagen är inte slut än. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback