bra början, sämre slut..

Ännu en helg är över.  Som rubriken på inlägget så började den bra och slutade mindre bra...

I fredags blev det spontan-bio-besök med Carinne och Sara. Vi såg Mamma Mia och jag hade noll förväntningar på den och blev glatt överraskad. En film med enkel underhållning och feel-good-känsla, klart sevärd iaf, sen kanske man inte behöver ta den på bio men den funkar helt klart! Vi gick vidare till O'Learys efteråt och tog ett glas vin innan vi bröt upp och drog sig hemåt. Skönt med sådana fredagar faktiskt. Jag var trött innan men blev piggare av att göra nåt och så vet man ändå att det inte blir nån sen kväll ute eftersom alla jobbat och är halvtrötta.

I lördags åkte jag till Kattis och Linus för att inviga den nyrenoverade stugan på kolonin med en kräftskiva. Stackars Kenneth som legat sjuk i feber och förkylning sen i torsdagskväll var tvungen att banga kräftskivan. De har gjort om den lilla stugan där så den blev jättefräsch. Snacka om skillnad från när jag såg den förut. Kanonmysigt verkligen! Jag önskar att jag var lite bättre på inredning men det är bara att inse, det är inte en av mina talanger...

Sen kom det sämre... i söndags började halsen tjockna till. Jag vilade, pimplade vätska som en galning, såg till att bomba med vitaminer, vila och sömn men inte fan hjälpte det. Vaknade idag med feber så jag är hemma med snorig näsa, tjock hals och en värkande kropp... suck ingen höjdare... jag har inte tid att vara sjuk!!

Kommentarer
Postat av: Alma

Hallåååå äppelbloggen.... Somnat? Börjat ta efter den egna Drakens sätt att sacka efter?

Postat av: Sayo

Hehe bara somnat lite ;) ibland är man helt enkelt inte inspirerad, men nu blev jag det så då kom två inlägg i följd nästan! hehe

2008-09-13 @ 19:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback