Röst, röstning och gäsp

Ska iväg imorrn med KFUM Voxette på KFUMs sångarting i Sthm. Det ska bli kul att komma iväg och sjunga hela dan nästan men samtidigt är jag GRYMT trött och stressad och just nu önskar jag helst att jag fick vara hemma och sova hela helgen. Nåja det blir nog kul när jag kommer iväg!

Appropå sång och röst så är det dax för lite mer röstningshjälp.

Den sunkiga tävlingen jag nämnde sist var väldigt trist. Sidan blev hackad och ägarna gjorde inte så mkt åt det i princip så den kändes inte direkt så rättvis men men, jag vetefan om den hade blivit så bra om de gått vidare när ägarna inte kunde hantera hackningen... nåja...

Par i Pop är nu utmanare på Dalatoppen med låten 'Paus' istället!

-----------------------------------------
Gör så här för att rösta på Par i Pop:

Alt. 1: Gå in på
http://radiodalarna.cepus.se/mia/dalatoppen/poll.asp (du kan rösta t.o.m onsdag kl 14)
(Det är en liten registrering, men mycket mycket enkel)

Alt. 2: På måndag mellan kl 15.30 till 16.30 ringer du 099 55506 så ger du automatiskt Par i Pop en röst.

-----------------------------------------

Resultatet av omröstningen presenteras i P4 RadioDalarna på torsdag (23/10) kl 11.00 - 11.30. Kommer de in på Dalatoppen, så har de chans att ligga kvar i max 10 veckor. Och då behöver de förstås rösthjälp i 10 veckor! smile1


Nu ger jag upp för idag, ska plocka iordning inför imorrn och sen ska jag nästan försöka sova. Börjar närma mig skrämmande nivåer snart och det känns inte bra... får sjunga bort det imorrn och skaffa lite positiva vibbar istället! Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback