sommarvärme!

Det är verkligen så underbart vackert ute. Färgerna exploderar och man känner att sommaren är här. Synd att sommarlovet inte kommit än bara, hade varit kul prima i det här vädret. Eleverna behöver det också märker man hehe. Nåja, inte långt kvar nu. 20 skoldar kvar eller nåt sånt.

I onsdags var vi iväg till Svartå och premiärfikade första gången för säsongen. Riktigt trevligt. Rensade lite kanaler också och det behövdes.

Fick gräset klippt igår och skaffade mig en blåsa på tummen på kuppen... behöver klippa lite oftare tror jag hehe

Har fikat en sväng med Carinne på stan och det blev en macka och en mumsig glass på Bara Vara. Drar mig förbi systeryster och voffarna på grillning ikväll. Karln har beredskap och jobbar ihjäl sig *suckar* tur att man kan köra hundterapi. Funkar i brist på annat.

I mp3spelaren snurrar en gammal klassiker, Michelle Magorians "Godnatt Mister Tom". Älskar verkligen den boken och har läst den MÅNGA gånger. Den är lika bra varje gång! Försöker hitta dom små sakerna som ger uppåt-puffar och den är en av dom, trots att den är tragisk.

Kommentarer
Postat av: Alma

Läste "fåglarna exploderar". Lite av ett Shrek-moment.

Bara tjugo skoldagar kvar?? Nu börjar betygshysterin, jag undrar i mitt stilla sinne hur allt ska hinnas med men det är bara att ta ett djupt andetag och simma mot mitten av juni....

Postat av: Milla

Rensade kanaler? Vattenkanaler eller?

2008-05-11 @ 11:06:15
Postat av: Sayo

haha nej några såna Shrek-moments har jag inte sett som tur är, fåglarna får gärna kvittra som vanligt!

Jag prisar gudarna över att inte ha betygsklass i år, det är en sån lättnad!! Ta det lugnt Alma och simma på, det gör jag!

Sis: tar på msn

2008-05-11 @ 11:11:23
Postat av: Lena

gör som du sa i min blogg, titta på hundarna o hur de njuter av livet, de vet hur man gör det. gör sedan samma sak - njut av livet, inte springa efter pinne eller boll!! :D

2008-05-15 @ 13:51:43
URL: http://lenaspingler.blogg.se
Postat av: Sayo

hehe jag brukar köra hundterapi hos syrran, det funkar också ;)

2008-05-15 @ 21:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback