Kent-mania

På fredag spelar Kent på Conventum Arena och jag ska dit med Carinne och hennes kollega Birgitta. Det ska bli riktigt trevligt faktiskt. 4600 biljetter har tydligen sålts hörde jag igår när vi hämtade våra. Många människor blir det :D

Jag har faktiskt inte lyssnat på så många av Kents skivor utan det har mest varit sånt som ältats på radio så nu passade jag på att sätta "Tillbaka till samtiden" på repeat för att få in skivan i skallen. Det gör ju konserten mer intressant när man kan skråla med :D Riktigt skön skiva faktiskt!

image71

Kommentarer
Postat av: Jake

Kent, Kecke har legat med sångaren i Kent!

Slå det om du kan

2008-03-19 @ 16:54:12
Postat av: LillaLibragi

Åh vad kul att gå på Kent! Önskar jag hade vetat om att konserten var i Örebro lite tidigare, så jag hade kunnat följt med min kollega ner. Men påsken blir nog bra ändå. Jag får ju tillbringa fyra långa lediga dagar med min älskling! Ha en skön påsk! Kram

2008-03-19 @ 17:38:20
Postat av: Sayo

hm, vetesjutton om jag är intresserad av att slå det Jake ;)

Ah, tänkt inte på det Libragi. Synd! Ha det skönt och mys med älsklingen din. Kram och glad påsk!

Postat av: S.

Kent. Jag är helt övertygad om att det blir en helt supersuverän spelning.
och när dom spelar "dom andra" så hoppa så hoppa och studsa en smula extra för min & juniors skull är du snäll.

2008-03-19 @ 21:35:21
Postat av: Sayo

hehe ska hoppa då, promise :D

2008-03-19 @ 23:31:40
Postat av: Carro

Hej, det var ett tag sen!
Hoppas allt är bra med dig, jag har flyttat ihop med min kille nu, hur går det med din kille?

2008-03-20 @ 21:30:04
URL: http://hejcaroline.blogg.se
Postat av: Luloo

Hoppas du får det riktigt skoj i kväll!
kram Luloo

2008-03-21 @ 08:47:44
URL: http://luloo.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback