Glad Påsk!

Nu drar jag hem till viks för att fira påsk med familjen. Mormor fyller 80 på tisdag så vi har famijemiddag för henne ikväll. Tyvärr blir gubben min hemma eftersom han skadat ryggen och inte fixar att göra mer än att ligga på sängen typ. Stackars honom. Jag hoppas Andreas är hemma nåt ikväll så han får lite sällskap. Har nästan lite dåligt samvete över att jag lämnar honom men känner att mormor skulle blivit så himlans ledsen om man inte kom. Nåja han kommer med en annan gång istället.

Vill bara önska glad påsk iaf med en liten GAMMAL hälsning från mig och syster yster daterat från forntiden :D (och ja, det är jag som är äldst)

image75


Ps, jag sörjer fortfarande våra gamla utklädningskläder, har inte helt förlåtit mamma för att hon slängde dom... Attas vad roligt vi hade med dom. Kan inte se "min" klänning där utan att tänka på min barndomskompis Karin för den var liksom "hennes klänning" i alla våra lekar. Ack den glada barndomens dagar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback