Strul med nåt...

Av nån anledning så är inte min högermeny med längre... den kajkar ur. Har mailat blogg.se och hoppas dom kan fixa den snart för det irriterar som sjutton!

Nu är annars skolan slut för eleverna och det är ett rent nöje att få skrota runt de sista dagarna faktiskt. Det är lugnt och fridfullt och inte stressigt eller nåt. Känns som semester nästan hehe. Missförstå mig rätt, jag älskar att jobba med ungar, men det är skönt att jobba med vuxna ibland också!

Avslutningen var jättefin, smörgåstårtan vi i personalen fick efteråt var MUMSIG och sen på eftermiddagen diskuterade vi kvalitetsredovisning hemma hos kollegan Lars ute på landet. Skönt och avkopplande med havremopparna i hagen bredvid.

Här är förresten utsikten från vårt tält första natten på lägerskolan. Är det inte vackert! Sverige när det är som bäst!


Kommentarer
Postat av: Alma

Min högerspalt har också halkat ned, skedde efter bytet till nya blogg.se-verktyget. Trodde att jag bara behövde grotta ned mig i kodmallarna och hitta felet där, lyckas du lösa problemet utan det så hör av dig!

2008-06-11 @ 22:42:41
Postat av: Sayo

jag hör av mig om jag får nåt svar. Jag hittar inte och fattar inget av koderna så jag vågar inte leta på egen hand så jag mailade dom. Vi får se vad dom svarar!

2008-06-11 @ 22:58:09
Postat av: Lena

nu verkar det ju vara löst i alla fall :D



vilken härlig bild!!! o hur mycket man än älskar sitt jobbe ledigt alltid skönt!!!

Postat av: Mamman

Vilken härlig utsikt!

2008-06-14 @ 16:38:10
Postat av: Sayo

Jepp Lena, dom fixade det direkt när jag mailade. Smidigt och bra!



Ja eller hur Mamman! Sverige när det är som bäst nästan :D

2008-06-15 @ 23:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback