sol och mätt i magen :D

Idag bjöd jag ut syrran på hennes sushifödelsedagspresent :D Hon gillar det lika mkt som mig så vi gick till EastWest Sushi som vanligt och åt. Alltid lika gott och man sitter nu proppmätt :D Fördelen är att man inte blir lika äckligt mätt av sushi och det är bra! Sen föredrar jag att äta middag där för på lunchen är det så mycket folk och dom har bara vanliga utbudet med typ stor, mellan och liten typ... Nåja det är gott med, men kvällsmenyn är roligare!

Annars har jag haft en lugn och skön morgon. Har rensat datorn lite på så sätt att jag startade om, körde lite adaware, ccleaner, antivirusscan och diskfragmentering så nu vaknade den lite. Sen har jag uppgraderat mitt bredband till 24/10 med start från imorrn så det blir kul med lite starkare lina!

Förhoppningsvis slutar Kenneth lite tidigare idag och jag hoppas på en tur på hojen för det verkar va ganska lagom väder idag! :D En finfin fredag helt enkelt och jag är på grymt bra humör!

Hm vad ska jag lägga in för bild idag då?! Nån från killarnas enduro kanske :D den har jag inte visat än :D


Kenneth provade lite okontrollerad bakhjulsåkning när han körde enduro för några helger sen ;)

Kenneth har blåvitt ställ och gul cross, Kent har gråblåsvart ställ och grön cross
medan Jonas har gråsvart ställ och svart röd cross.
       

Crossåkaren som jag fotade sekvens på hoppet är ingen jag känner, men duktig va han :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback