kodgrävande, radio och choklad!

Det är ungefär känslan just nu. Har precis lagt tillbaks koden för besöksstatestik som dom var "snäll" och städade bort när dom hjälpte mig fixa högermenyn... får se om jag la den rätt. Verkar funka än iaf hehe

I övrigt har jag haft en softad kväll och lyssnat lite på en kompis som kör radio. Klart kul med lite önskelåtar och sånt!

Annars så har det varit lugnt. Jag var in till jobbet idag och sorterade lite i lugn och ro (fy på mig, har semester egentligen). Det är så skönt att få sitta helt själv och känna att man kommer nån vart!  Har rensat igenom engelskan på högstadiet och avskedslunchat lite med Linda. Kommer att sakna henne även om hon får det kanon i sthlm! Vaknar jag i tid funderar jag på att åka in imorrn också och ta nån timme innan jag har klippning vid lunch. Fast det visar sig när jag vaknar imorrn :D

Annars har jag mumsat lite marabou daimchoklad för första gången på evigheter. MUMS!! :D Lite semeterfira måste man ha hehe

Grattis till Fia förresten som fick en liten pojk! Såg bild som stolta moster lagt upp och han var ursöt!!

Min provsjungning i måndags gick bra! Jag har tydligen ganska brett register och kan sjunga allt från andra alt till sopran! Körledaren var en kanonmysig tjej och hon sa att jag har plats i deras kör i höst men däremot vet hon inte vilken stämma det blir än. Blev kanonpeppad av stunden med henne. Vill sjunga NU! Skrålar med i lite madonna som körs på stereon nu i stället hehe

Kommentarer
Postat av: Dr Hannes

Appråpå Önskelåtar. Kan man få önska här med oxå om jag blinkar snällt¨men bestämt med ögonlocken? Blink Blink...

2008-06-22 @ 07:51:51
Postat av: Sayo

haha you wish dr hannes :D

2008-06-22 @ 15:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback