sex and the city

Idag har det varit en grymt seg dag. Har inte kommit igång och huvudet har bara snurrat så jag sov bort dan fram till tre-tiden då jag åkte upp på stan. Jag hämtade ut lite grejer åt Carinne på en trevlig butik som då råkade ha rea på underkläder :D mycket trevligt! Hittade lite att handla hehe. Sen mötte jag henne på Java och vi åt sallad och babblade och sen gick vi och såg Sex and the City filmen. Jag hade inga förväntningar eftersom det skrivit en del negativt om den men jag gillade den. Det var som ett avsnitt fast lite längre. Jag var tårögd och skrattade högt så den var bra helt enkelt.

Hemma igen och har bara surfat bort tiden vid datorn, snart dax att sussa. Hoppas morgondagen blir bättre.

Förresten har det varit nåt strul med uppdateringen av bloggen men nu verkar den va igång igen. *håller tummarna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback