städerska sökes!

Alltså finns det nåt tristare än att städa?! Inte mycket iaf... SUCK! Finns mycket som bara liksom MÅSTE göras istället för att städa, vilket man definitivt borde göra... nåja... bara jag skrivit det här inlägget (hehe ännu ett sånt där undanflyktsexempel) så ska jag ta itu med badrummet.

Annars är läget rätt ok. Det har varit en lugn och skön helg. Vi åt tacos hos Milla och Jörgen igår (mums mums!) och har annars slappat mest. Kenneth har beredskap så han har varit in och jobbat lite igår och är nu inne och skruvar lite på bilen.

Darlingen min fyller år på tisdag, hela 33 år, gammal som gatan :P (jag är ju hela 45 dar yngre än honom!)... Det blir ett lugnt firande, han skulle själv helst skippat det helt, men det går jag inte med på! Vi ska ut och äta lite god middag på Coco Thai. MUMS, längtar redan!

Nåja, dax att ta itu med badrummet nu då, kan inte skjuta upp det längre *suckar*

Dagens filmtips:
Bee Movie och Alvin and the Chipmunks var två bra filmer på temat barn/tecknat. Funkar finfint att softa med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback