julmarknad

Idag har det varit julmarknad med KFUM i Betelkyrkan och vår kör var där och sålde bröd och hade en julkonsert tillsammans med manskören. Jag var där strax innan 10 och lämnade knäcken jag gjort och sen joinade jag några voxettor för brunch på Java. MUMS! Sen var det samling och uppsjungning innan själva konserten var kl 12.

Det gick riktigt bra även om jag var grymt nervös på Silent Night där jag är en av 4 som sjunger solodelen (vi fyra sjöng samma stämma ihop alltså, så jag var inte själv på nåt) men bara att stå där framme framför kören blir pirrigare men det gick nog bra även om jag knappt minns nåt. Nästan som en miniblackout hehe.

Jag sålde sen fikabröd 13.30 och så packade vi ihop 14 och slutade. Jag köpte med mig lite gott fika hem och vann faktiskt ett stort pepparkakshjärta med glasyr i ett av lotterierna :D

På väg till bussen sprang jag på Kattis och Linus som hade varit och lyssnat på oss fast dom kom sent och stod bakom oss nästan för kyrkan var full. Jättekul att få lite feedback på hur det lät också :D Stackars Kenneth är fortfarande inte frisk så han var hemma och vilade och Milla hade sin första analyshund på företaget så hon kunde inte heller komma.

Nu har det bara varit en lugn och skön kväll. Jag tog till och med en tupplur på soffan innan maten var klar (riktig service att ha kock boende här hehe).

Vi har poppat lite franskt ikväll. Här är Zebda:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback