God Juuuuul!

Klockan är över midnatt så jag passar på att lägga in en julhälsning! Jag önskar er alla en riktigt fin jul med familj och vänner nära! Själv har jag kramat min älskling idag en sväng innan jag åkte hem till Fagersta. Jag liftade med min morbror Ralf och kom hem lagom till uppesittarkvällen. Vi fastnade i backen på väg upp... rena isgatan! Här är det iaf vitt på marken till viss del men tyvärr bara is av det, men det ser vitt ut iaf...

Imorrn blir det moffa mat! Ska bli mumsigt och jag hoppas att älskligen har möjlighet att slippa jobbet och komma upp och äta med oss iaf, fast det är inte säkert tyvärr och hans mage kan också strejka. Jag vet att han sörjer att inte kunna äta tex Jansson men med hans gallsten så är det ingen höjdare tydligen. Jag kan förstå att han lider av det. Jag ska moffa MASSOR istället för honom ;)

God Julkramar till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback