brunch är mums

Kom ur sängen i tid idag eftersom jag skulle träffa Kattis för brunch på Java kl 10. Perfekt det eftersom jag lätt ställer om dygnet fel annars. Brunchen va lika mumsig som alltid och vi blev kvar till efter tolv nångång och bara babblade :D trevligt!

Nu har jag landat hemma igen och babblat lite med Kenneth, installerat om virusprogrammet och kollar på OS samtidigt. Susanna Kallur sprang nyligen semifinal (eller kanske va en repris men det va idag iaf) och gick lätt vidare så det ska bli kul att se finalen.

Imorrn börjar allvaret igen. Jag har jobbat en vecka nu och det har blivit lite förberedelser. Alltid mycket att göra innan eleverna kommer i början på terminen. Jag räknade ut att jag jobbat 53-54h förra veckan. Ingen bra början så jag måste skärpa mig nu kommande vecka så jag får mer normala tider igen. Jag är iaf peppad och det känns skönt. Ska bli kul att träffa eleverna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback