VA? Redan november?!

Än en gång har tiden blåst iväg fort som sjutton. Allt fortsätter bra och jag mår mycket bättre på jobbet. Av nån outgrundlig anledning är jag inte kvar på jobbet lika länge nu... kan inte aaaaalls förstå vad det beror på?! ;)

Lycklig som få är jag och det bara fortsätter vara lika bra eller till och med bättre :D

Kenneth har köpt sig en ny hoj också, lite synd att säsongen är slut men inget mer med det. Han har gått med i Bunkers MC och får då ett ställe att ha hojen på plus trevligt folk att fika med lite då och då! Jag har varit med flera gånger och trivs jättebra med dom. Kenneth har tagit på sig att fixa med deras hemsida också och den börjar bli riktigt bra plus att Kenneth har lärt sig massor om att göra hemsidor eftersom han gjort allt från grunden och lärt sig om html och allt sånt också :D *stolt* Sidan är ganska basic men har det som behövs och lär säkerligen utvecklas under tidens gång också. Här är den iaf:
http://www.bunkersmc.se

Nu är det filmdax, ciao!!

Kommentarer
Postat av: Alma

Sayo - en månad i taget.

Men jag förstår dig, bloggar suger musten ur en. Funderar på att omvandla min egen till en veckoblogg, verkar ändå bli den takten på uppdateringar nuförtiden.

2007-11-02 @ 15:32:59
Postat av: Sayo

hehe så sant, borde nog döpa om den ;) Bloggandet blir när man hinner och är inspirerad, så enkelt är det... och ibland blir det ofta och andra gånger mer sällan, i mitt fall oftast mer sällan tyvärr ;) har väl andra saker som tar min tid :D men jag klagar inte! hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback