Softarsöndag

En skön sovmorgon startade dagen. Fint väder idag med, hyfsat iaf :D Jag var förbi systeryster och hjälpte henne en sväng. Hon har lyckats sträckt ryggen på nåt sätt så hon hade svårt att röra sig och ringde in mig som hjälp med att ta ut vovvisarna en sväng.

Det är verkligen kul att se hur duktiga dom är. Att gå ut med två stora hundar kan ibland bli problematiskt om dom inte sköter sig... Smilla hade nosgrimman och Kira är hyfsad att gå med så det gick bra. När dom väl fått kissa av sig först så är dom lugnare och på väg hem gick dom i löst koppel bredvid mig hela vägen hem med jättebra uppmärksamhet på mig. Dom är verkligen så himla duktiga och då känner man sig jättestolt när man kommer med dom gåendes helt lugnt och lydigt bredvid mig på varsin sida.

Syster fick sig lite massage på den ömma ryggen också innan jag gick hemåt. Sen fick Jörgen ta över när han kom från jobbet ;)

Vi åkte sen till klubben för att fixa lite med hojen. Magnus var också där så vi tog en kaffe och gjorde slut på lite bakdäck ;) Kenneth har börjat bo in sig på klubben nu iaf och kommer nog att meka finfint med cykeln där i vinter.

Nu blir det lugnt och skönt resten av kvällen med lite slösurfning och kanske nån film. Magnus är här och fikar lite också och lämnar över lite bilder som Kenneth ska lägga upp på hemsidan så det är rätt lugnt och skönt. Bara att ladda för jobb igen imorrn. Loven går alltid för fort ;) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback