helgen i bilder

Under helgen gick vi en bit längs den vackra Tännforsen
(tror jag iaf den hette). Solen strålade och det var en jättevacker dag!!
image40

Det var kul att experimentera lite med kameran trots att jag naturligtvis glömt min nya systemkamera hemma *suckar*

Många sorters fisk finns det... ;) Eller fiskmotiv åtminstone!
image41





















En annan fors började lugnt och vackert innan den blev starkare. Vackra färger hade den också.     image42
Den här vyn kommer från Flatruen (stavning?) som tydligen är vid Sveriges högst belägna väg (975 möh). Vacker vy var det iaf, även om det blåste svinkallt!image43

Sen mötte vi en vacker varelse på vägen hem också :D Stod och betraktade oss ganska länge faktiskt.

Ni som känner mig vet att jag fotat MKT mer än detta men jag måste tänka på att inte sega ner folks datorer mer än nödvändigt också ;) Sidan ska ju gå att öppna hyfsat normalt är det ju meningen.

Måste gå och få nåt vettigt gjort, har fastnat framför datorn hela dan idag och det känns i rygg och axlar... fy på mig! Dax att hänga tvätten så man åt minstone gjort nåt vettigt idag *s*






Kommentarer
Postat av: Micke

Är det du och Kenneth? Shiet, han är rugged. "A handsome man looks himself in the mirror. A rugged man, means everyone else looks at him."
Fina foton. :D Verkar vara grymt avslappnat där.

Postat av: Hundbiten

Vilka UNDERBARA bilder! :) Ibland behövs det fotografier för att man ska fatta vilket toppenland man bor i. Fantastiskt :)

Ser att du länkat till mig också, och slänger genast upp en länk tillbaka förstås!

Ha det gott, kram!

2007-05-04 @ 11:14:47
URL: http://www.hundbiten.bloggagratis.se
Postat av: Arga Mamman

Vilken toppentripp ni verkar ha varit på! Vacker natur & trevligt sällskap! Är det älsklingen på bilden?

Kram!

2007-05-04 @ 22:21:45
URL: http://argamamman.blogspot.com
Postat av: Sayo

Självklart är det älskligen med på bilden ;)

Micke, hoppas du hade en lika skön semester du med ;)
Hundbiten, håller med dig. Man blir lätt hemmablind för det vackra i Sverige.
Arga mamman, ja det var verkligen skönt med lite verklighetsflykt bara vi två. Behövs ibland!

2007-05-05 @ 12:19:00
URL: http://sayo.blogg.se
Postat av: Lena

Ja se där, nu e han uppvisad! :) ni verkar ha haft det helt bra i den underbart vackra naturen!

kram!

2007-05-11 @ 21:50:35
URL: http://lenaspingler.blogg.se
Postat av: Sayo

det var verkligen helt underbart Lena :D

2007-05-12 @ 13:06:58
URL: http://sayo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback