Schack och tacos

Har tillbringat dagen med att titta på schackspelande elever och dom gjorde jättebra ifrån sig. Vi gick vidare till nästa omgång som är i Västerås, om undras om det inte var riksfinal till och med. Jag är jättestolt över dom!

Nu har jag landat hemma hos systeryster för en taco-kväll. Några kompisar kommer över och säkerligen står melodifestivalen på i bakgrunden sen också. Lugnt och skönt! Hann med en fika hos Carinne på vägen hit också. Blir en lugn kväll och det känns skönt!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: cicci

Hello Cutie!
Nu har du påsklovet att se fram emot ; )
Betryggande att du har så mycket kraft och energi.
Har suttit bänkad framför melodifestivalen, och ville se Andreas vinna, men the Ark var helt ok.
Det är mycket film nu för tiden, såg Babel som bitvis var ett mästerverk.
I morgon är det visning!
Saknar dig vännen vi ses snart hoppas jag!
"Tina kommer snart" säger Hanna
puss puss

2007-03-10 @ 22:38:51
Postat av: MPJ

Vann rätt låt då, brudar?

2007-03-10 @ 22:42:38
Postat av: Sayo

Jag tyckte nog rätt låt vann ändå. Andreas var helt ok men Ark var bättre. Har inte hunnit se Babel än, får försöka göra det snart då :D Lycka till med visningen Cicci! Jag kommer definitivt nåt runt påsklovet, helgen innan troligen om jag inte hunnit upp innan dess så hälsa Hanna att Tina kommer snart! och jag hojtar till MPJ så tar vi en fika! KRAM!

Postat av: MPJ

Kram tillbaka...Det är lättare att gå upp på morgonen nu dessa dagar. Känner att våren är starkt på väg:)

2007-03-13 @ 09:30:22
Postat av: måla med språket

Tack för kommentaren

2007-03-13 @ 20:01:38
URL: http://draken.wordpress.com
Postat av: Erica

Schack!? Spelar du själv? För ungdomarna är nog det där ett minne för livet. Hoppas att det fortsätter att gå bra. Lycka till

2007-03-14 @ 21:55:49
Postat av: Sayo

nej jag spelar inte speciellt mycket. Jag kan spela men det blir sällan av. Eleverna är jätteduktiga!

2007-03-15 @ 07:09:17
URL: http://sayo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback