mellan skratt och gråt

Efter lite bloggsurfande hos systeryster snubblade jag in hos hennes vän AlmaDrake, som hon kallar sig på sin blogg: http://almadrake.blogg.se/ Hon skriver helt underbart och jag bara önskar att jag hade hennes sätt att formulera mig för det är träffsäkert och så himla kul att jag blir sittandes skrattande upprepande gånger. Snubblar i hennes blogg också över en län till en annan blogg så när jag läst klart hos A fortsatte jag till den andra sidan för att se vad det var för nåt.

http://alfons.blogg.se/ ger en helt annan effekt... Den handlar om lilla Alfons och hans kamp mot cancer. Livet är grymt ibland. Gick inte att hålla tårarna borta när jag läste den bloggen. Cancer är en grym sjukdom...

Kommentarer
Postat av: Nämnda Drake

Ödmjuka bugningar, tänk att några väl valda bloggord kan lysa upp en dag - både för dig och för mig.
Det ska erkännas att jag hängt här på äppelbloggen ett tag, hittade snabbt hit via systerns sida, och jag kikar in varje dag. Känns på sätt och vis bra att du haft uppehåll ett tag nu, det betyder att du ägnar dig helt och fullt åt sommarlovet. Njut, det vet jag att ni engagerade lärare är väl värda!

2007-07-25 @ 13:37:47
Postat av: Sayo

hehe så sant, har varit lite uppslukad av lov och kanske framförallt av kärleken ;) Datorn är helt plötsligt inte lika intressant hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback