skallebank

hann jobba två dar innan jag åkte på huvudvärk. Nåja ska inte klaga. Det kommer ganska sällan nuförtiden. Har varit hemma idag alltså och tillbringat dagen i sänge i princip. Nån snabb koll vid datorn här och där. Började vakna till liv vid tretiden och har rört mig lite sen dess.

Var över till Carinne och käkade igår kväll. Trevligt sällskap och god mat men mkt deep talk. Det behövs ibland också.

I övrigt har skolstarten gått riktigt bra. Det var skönt att träffa ungarna igen och kul när man fick höra av några elever jag inte har den här terminen att dom tyckte att jag skulle komma tillbaks och att jag var "mycket bättre" än den andra läraren ;) stämmer inte, det vet jag för hon är också kanonbra :D men ändå skönt att höra hehe

Sen fick jag stadsnät indraget igår. Inte helt fel. Får se nu bara hur lång tid det tar innan jag kollar upp vad jag ska byta till och får ändan ur vagnen för att också göra det...  ;) ska börja med att flytta tillbaks hela stora bokhyllan igen och fylla den med prylarna *suckar*

Innan jag gör det ska jag nog gosa lite med vovvarna som är här några timmar nu på kvällen *gos gos*
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback