Ligger lågt

Snön faller och jag med den, eller vad dom nu sjunger i nån låt :D Jag har legat lågt idag iaf. Mår bättre än igår men är ändå inte i nån direkt högform.
PolenFerry
Svullnaden i mitt ben har iaf blivit bättre. Vilan och tabletterna har gjort sitt som tur är! Halsen är inte alls lika illa och jag har inte längre feber så det känns definitivt som framsteg!

Idag på eftermiddagen kom det lite mer snö. Ett riktigt vackert vinterlandskap ute nu. Det inspirerade mig att leta fram ett annat vackert vinterlandskap. Fast det är från förra vintern... fotot är taget i mars när vi åkte färja över till Polen för att åka till Zakopane och åka skidor. Såg förresten att det var backhoppning från Zakopane på tv'n idag... flashbacks till Goral-te kom direkt :D

Tog mig iväg till ICA iaf för att ta mig utanför dörren en gång idag. Mysigt att pulsa i snön. Hade jag inte haft strul med benet hade det varit mysigt med en promenad när snön knarrar under fötterna. Ser däremot inte fram emot tjafset med ungarna om snöbollskastning på måndag *suckar*. Det har definitivt sabbat delar av min glädje över snö. Njuter inte riktigt lika mkt av det nu, bara när jag är ledig. Tragiskt men sant. Fast nu är det helg så jag är ledig och imorrn hoppas jag kunna pulsa upp på stan för en fika så jag kommer ut nåt igen :D

Ska gå och göra lite toast och surfa vidare lite sen.
tudiluuuu *vinkar*




Kommentarer
Postat av: Lena

Ja snön e härlig, men jag känner med dig ang snöbollskrig i skolmiljö... det gjorde oxå att jag tappade glädjen lite...men nu njuter jag av den så länge jag kan, förutom idag då jag e portad av mina grannar. de tillåter mig inte gå utanför dörren...

Postat av: Sayo

Lena, ja passa på att njut medan du kan! :D och hoppas grannarna inte portar dig för länge bara ;)

2007-01-21 @ 00:57:34
URL: http://sayo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback