... i vår vackra vita vintervärld

Jag satt och tittadeSmillaBad igenom bilder för att se om jag hittade nån jag kunde koppla till dagens inlägg eftersom det alltid är roligt med en bild till inläggen (tycker iaf jag när jag läser andra bloggar). Fastnade för söta Smilla när hon just duschat. Den har absolut ingen koppling till min dag idag, förutom möjligen att jag tog en dusch i morse, men den är bara så sööööt att jag var tvungen att ta den ändå :D

Snön är verkligen jättevacker ute idag och efter en skön sovmorgon och lite nöjesläsning så tog jag mig ner på stan för att fika med först Carinne och sen Kattis. Jag hann bli aningens sur över att jag för en gångs skull INTE hade kameran med mig... såg jättevackra vyer vid slottet som jag gärna hade testat att fota *suck* nåja... sånt som händer.

Annars har det varit en lugn dag. Jag fick lite tvättat, var social, har läst och surfat precis som jag velat, har faktiskt även diskat (välbehövligt) och tänkte krypa till kojs tidigt med en bok för att runda av kvällen på rätt sätt :D najs!

Mitt ben är bättre också, halsontet definitivt på väg bort och ingen feber! Jag mår finfit! :D
ciao för ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback