nostalgitripp

korren98Eftersom jag snart får besök av en gammal korridorsgranne så har det gjort att jag fått lite flashbacks :D musiken jag kört medan jag städat idag har också varit många gamla godingar som bla Peter spelade ofta.

Blev inspirerad att kolla igenom lite gamla kort så här kommer några gamla bilder :D Den här bredvid är från Halloween 1998
Halloween har alltid varit kul under studenttiden så därför är det många såna bilder. Alla klädde ut sig och det behövde inte vara skräcktema utan vad som helst.  Vi dekorerade korridoren och bjöd in en massa folk och fortsatte sen till kåren på kvällskvisten.  Hehe det finns en hel del underbara minnen!
Spaceparty
Festivalborg har varit samma sak. Förr i tiden (läs: när jag var student) hade dom alltid en maskerad första dagen på valborgsfirandet. 1998 hade dom tema: Space-party med många fria tolkningar. Jag och Kattis bestämde oss för att vara space-party-pinglor från planeten *** (minns inte namnet). En helt klart minnesvärd kväll haha!

korren2000







Trots att människorna i korridoren byttes ut lite då och då så har jag haft tur för det har alltid varit folk jag kommit jättebra överens med och de flesta har jag fortfarande kontakt med.

Jag&Chrille
Crille var en mästare på att hitta på finfina utstyrslar till halloween. Jag körde en klassisk She-Devil på halloweenfesten år 2000;)

halloween2002







Kompisar kom alltid på besök vid halloween så vi bodde väldigt många i korridoren de helgerna hehe. 2002 kom syrran och hälsade på. Det var riktigt kul att leka fe för många kände faktiskt inte igen mig ;)

Nåja, nog med bilder för idag. Nu har jag skjutit upp det sista plockandet ett tag så jag ska återgå innan Chrille landar här.

Ha en skön lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback