KONSTigt

Eller egentligen är det nog ingenting som är kostigt men jag valde en vacker bild som får sitta längst ner i inlägget och den kan nog räknas som konst. Kroppar är vackra helt enkelt! Det är definitivt inte jag som tagit bilden (även om jag önskar att jag kunde fota så!

Annars har dagen förflutit med ett leende nästan hela tiden och det har varit klart trevligt. Jag har haft sovmorgon och fick vakna utsövd av mig själv. Jag får alltid sån panikkänsla av väckarklockan så det är lyx att inte behöva ställa den!

Läste lite på morgonen innan jag gick upp framåt lunchtid. Sen dess har jag surfat, muppat mig, tittat på pirater, babblat på msn och tagit hand om mig själv... Mår riktigt bra faktiskt, men skulle behöva få lite gjort här hemma. Ska väl se till att dra igång nån bra musik och se till att få disken gjord tex. Tråkigt men det behövs och blir lättare med musik. Troligen blir det Depeche faktiskt, känner att jag är på sånt humör ;)

Skickar en varm kram till den som behöver det, har värme nog att dela med mig av idag! *KRAM*

konst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback