Hundar och mamsen!

Jag gick från jobbet redan strax efter tre idag! Det lär definitivt vara rekord för den här terminen... ;) Den här veckan har inte varit riktigt normal så det var jag värd. Nu gäller det bara att lämna tankarna på jobbet också men som tur var har jag lite hjälp för närvarande. Det är nämligen så att jag blev hämtad av syrran på jobbet. Hon hade plockat upp mamma vid tåget och hade hundarna med och så dumpade hon oss alla fyra hemma hos mig.

Jag och mamma tar hand om vovvarna tills imorrn eftersom syrran och Jörgen går på instruktörsutbildning och dom hade nån helgkurs och ska faktiskt sussa på hotell ikväll. Det är trevligt att få rå om mamma en kväll också så vi ska ha en rejäl tjejkväll. :D

Nu ska jag iväg till ica för att handla lite bara, och plocka upp skivorna jag beställt! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lena

åh, tjejkväll det var länge sedan man hade! måste dra ihop alla tjejkompisar o bara mysa o snacka dret! :)

Postat av: Sayo

jepp :D även om den tjejkvällen säkerligen blir vildare än min ;) jag och morsan har haft det softat och skönt iaf. hehe

2007-02-09 @ 22:55:43
URL: http://sayo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback