ljus i mörkret

Det har varit en intensiv helg :D Strax efter lunch åkte jag från skolan i fredags för att hoppa på bussen till sthlm och Cinderella båten. Vi var väl en ca 24st som åkte från klubben och det var riktigt trevligt! Kenneth och jag tar båda det rätt lugnt med drickandet men då blev det desto mer shopping... oj oj oj...

Just nu mår jag faktiskt lite illa. VI har softat lite med film (I robot som går på 3:an) och moffat godis i massor. Det värsta är ju att  om det står framme så kan man ju inte låta bli att äta... BURP säger jag bara...

Annars har vi haft en skön sovmorgon idag och gick inte upp förrän 12! Milla och Jörgen bjöd på 3 rätters middag när vi kom hem igår kväll. Riktigt najs! Sen stupade vi rätt tidigt. Fashinerande hur trött man kan vara trots att man varit städad hela resan.

Idag har vi varit till Rosendahls ryttarförening och sett på deras julshow. Ett av paren som var med på resan driver ridskolan. Det var jättemysigt faktiskt! Tyvärr har jag ingen superblixt än så fotona blev inte mkt att ha men här är deras lucia. Sen fanns det såklart tomtar av olika slag samt även några smurfar :D

Nåja, tack för idag. Imorrn är det nobeldan, undras vem som får pris på OPskolan då!? :D

image66



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback