Urk. Jag vaknade just ur en sån där skum...

Urk. Jag vaknade just ur en sån där skum dröm som var riktigt levande. Just när jag vaknade insåg jag i drömmen att jag nästan typ tappat minnet för det var tidig söndagmorgon och jag skulle försöka ta mig hem men insåg att jag var utomlands och visste inte med vem eller vart jag skulle. Nånstans i spanien var det men fy vilken panikkänsla. Urk verkligen. Tror Annas reseblogg spelar in för tidigare hade jag suttit på starbucks och hennes blogg var bland det sista jag läste innan jag somnade he he :-)


Kommentarer
Postat av: Alma

Hoppsan. Förlåt.

2010-09-15 @ 01:51:16
Postat av: Sayo

nejdå, Starbucksgrejen var underbar men den spårade ur lite efteråt hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback