Helgen har än en gång rusat förbi allde...

Helgen har än en gång rusat förbi alldeles för fort. Det är svårt att hinna med då... Än en gång har jag inte lyckats ta mig till sängs i vettig tid och fruktade att jag inte skulle kunna somna fast det var sent nu. Som tur var blir det inga problem. Har krupit ner och nu medan jag skriver känner jag hur ögonen vill falla ihop :-) Najs! Blir jobbigt imorgon bitti bara :( Annars har jag varit på baletten ikväll som vanligt. Det känns riktigt skönt att det funkar nu men idag var balansen inte riktigt som den skulle och det kändes inte lika bra som förra gången. Det var väl nåt i kroppen som inte var som det skulle (ok, det är mkt får som inte är som det ska men du förstår nog vad jag menar). Nåja, ska sussa nu innan jag stankap bort mig mer. Jag nynnar lite på 'when all is said and done' inför imorgon. Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: S.

Kom just på att lösenordet var borttaget minsann .. 2 tummar upp....



Nu SLIPPER jag klicka en gång extra.



Ja just det , nu till väsentligheterna....

Hoppas du sov gott och vaknade med energi...

Kram

2010-05-10 @ 13:52:54
Postat av: Alma

Åhnej, har du stankap bort dig??



Hihi, rolig slummerskrivning det där...

Postat av: Sayo

hehe undrar vad jag hade tänkt skriva där egentligen, det minns jag inte ens hehe

2010-05-10 @ 18:58:02
URL: http://sayo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback