innerst inne är jag nog inte så stor...

... det hade varit mysigt med någon slags överraskning igår och iaf en tårta... fast jag får väl skylla mig själv som inte gör nåt väsen av det och inte talar om att jag vill bli lite firad iaf....

Jag hör till dom som faktiskt tycker om helger, födelsedagar, årsdagar och liknande men eftersom gubben min avskyr dom som pesten så får det väl bli nån kompromiss antar jag. Han följde ju med hem till päronen  på fika iaf, eller snarare våffel-lunch hos mormor och morfar (mormor fyllde år på våffeldagen i i tisdags, GRATTIS I EFTERSKOTT!!). Mamma hade nog missat min vink om att jag önskade mig min favorittårta, mammas osttårta (cheesecake alltså)... och så mkt som hon jobbar så kan jag inte klandra henne för att en sån sak inte fastnat.

Nästa år ska jag ta mig i kragen och samla folk ute på middag på stan istället som jag gjorde förra året (fast inte på Coco Thai för den födelsedagssången är riktigt hemskt pinsam, iaf när man själv råkar ut för den hehe) för då kände jag mer att jag faktiskt fyllde år.

Annars var det en bra dag. Jag fick lite pluring av släkten och en spikmatta av min darling så nu har jag också en sån. GRYMT skön!


Kommentarer
Postat av: Milla

Nu fikade ni ju i och för sig inne hos Stefan istället för hos oss. ;P Tårta efter maten är väl inte lika vanligt..



Och gissa om jag tänker låna den där spikmattan! :)

Syns imorrn, sis! Gör dig redo för valptänder!

2009-03-31 @ 20:15:00
Postat av: Sayo

ser fram emot valptänderna :D ska träna med spikmattan inatt!

Postat av: Anonym

inte nån som grattade alls va ?

Jag kom ju t.o.m ihåg det ju .



*Klappar mig själv på huvudet*



Och ni vet att ni är välkommna när ni än må komma.



2009-04-06 @ 22:05:58
Postat av: Sayo

Jodå grattad blev jag så det är ju inte så att folk glömt mig heller :D Tack, vem vet när vi dyker upp nästa gång ;)

2009-04-07 @ 20:23:53
URL: http://sayo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback