Glad Påsk!

Jag har varit med Milla i Stockholm idag på den första officiella utställningen med Nona. Hon fick etta i ras men kom bara trea i konkurrens. Uppfödaren Ing-Britt var dock nöjd eftersom  ettan i ras betyder att hon kan avla på henne.

Lagom trött (klockan ringde 4 imorse) åkte vi sen hem till Viksberg för lite påskmiddag med familjen. Mormor och morfar var ute i stugan och morbror Ralf hade kommit hem över påsken som vanligt. Den enda som saknades var min darling Kenneth som var fast på jobbet. Nu har jag ätit alldeles för mycket god mat och även min favorit osttårta som mamma gör (cheesecake) samt fått spela ett parti canasta (tyvärr fick damerna stryk ikväll men det får man ta, jag tror vi vann sist!). Nu är klockan snart 22 och jag är helt slut. Ska krypa till kojs och drömma sött.

Ha en fortsatt skön påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback